Ännu ett pass avklarat

Japp tillbaka från ett träningspass. Körde ett pass a lá Isabelle idag så vart en fin liten blandning av arm och ben övningar. Får se nu om jag kommer ur sängen imorgon, bäst det för det blir ett morgonpass :) Nu funderar jag på vad jag ska äta så här på kvällskvisten. Enligt både Issa och Emma så ska man äta riktig middag efter träning :p Orkar dock inte ställa mig och kocka! Har mat kvar från lunchen som ja skulle kunna värma på som jag hade tänkt att ha imorrn egentligen, men får annars koka ihop nå annat då. Eller ska jag bara köra på hederlig yoghurt & flingor?

Vilket stort dilemma jag har ? Finns människor som svälter och här sitter jag och kan inte bestämma mig vilken av all min mat jag ska äta! Hemskt egentlgen hur det kan vara....

Kommentarer
emma

haha det är 3-rätters som gäller efter träning ;)

2008-10-16 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback