Äntligen Fredag

Brukar man väl säga ? Och riktigt skönt ska det bli med helg. Vart väckt av far min för ungefär en timme sen. Han ringde och berätta att han, Joakim och Lovisa ska åka till Stockholm idag, de bestämde tydligen det igår kväll. Han fick veckovila så de kommer hem imorrn bitti lagomt tills vi ska åka och gratta min farmor som fyller 70. Jag hade också velat åka till Stockholm! Men han sa att vi åker igen sen senare och jag ska försöka få med mig Krille dit en heldag nån fredag framöver. Kika lite på tågpriser tidigare och för typ 220 kronor kommer vi ju fram och tillbaka om man åker tidigt och kommer hem på kvällen - så inte farligt dyrt inte. Så blir nog en resa efter att jag har fyllt år och så :)

Håller på att göra mig i ordning nu. Ska ta bussen ner på stan vid tjugo i och in till frissan. Blir alltid lika nervös när jag ska till frisören. Man vet aldrig vad som kan gå fel och när man betalar så pass mycket pengar vill man ju bli nöjd. Så får hoppas på det nu!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback