Äntligen hemma

Har varit en lång dag. Vart klara med fjärde inlämningsuppgiften och har börjat på den femte. Sen var det en föreläsning där vi satt och halvsov :p Men men, tog oss igenom den i alla fall. Sen drog jag och träna - riktigt skönt var det! Och nu ska jag försöka få i mig lite mat, duscha och sen måste jag försöka läsa lite också :( Ska uppnå mitt mål o komma igenom dessa böcker denna vecka, kommer bli tufft men det ska gå!

Provar nya linser och sen sa optikern att jag skulle säga till vilka linser jag trivs bäst i, de nya eller de gamla, så ska vi beställa dem. Blir definitivt de gamla, ser suddigt med dessa ju såg jätte dåligt idag på föreläsningen. Ska testa och byta öga med dem i fall att de skulle vara så enkelt att jag stoppat in fel (för borde ju se bättre för de är lite starkare o han sa ju att de borde bli bättre)

Dags att fixa mat, och förmodligen plocka ut linserna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback