Att sitta med ett fjantigt litet leende

Haha, många ggr kommer jag på mig själv med att härma ansiktsuttryck från tvn :) Är det lyckligt märker jag själv att jag typ alltid sitter och ler som världens tönt, måste se rätt skoj ut ...

Kika på "Bröllopsformen" nu, brukar i vanliga fall kika Anna skipper och "Du är vad du äter" men tycker det har blivit lite väl påklistrat på senaste. Dieten och träningen i detta program är nåt jag känner att man mer kan leva efter (och då menar jag bröllopsformen, klockan åtta på torsdagar). Men nu är de slut och de förlorade en massa i vikt och man känner sig alltid lite extra motiverad när man kikat på ett sånt här sorts program. Ska kika lite crimnal minds sen ska jag verkligen, verkligen försöka somna i tid idag så att jag pallar morgondagen och orkar läsa massivs!

Kommentarer
Carina

Hej.



Kul att du tycker katten är söt men du får inte direktlänka till mig. Du kan spara ner bilden till dig själv och lägga upp den men som du gör nu tar du av min bandbredd jag betalar för.



Läs på om att "låna" andras bilder (nu är denna inte min) eller att direktlänka (hotlinking).



Bara där det uttryckligen står att man får direktlänka har du den rätten annars hör det till att man frågor och vill man inte fråga så låt bli bilden.

2008-10-26 @ 11:44:40 | http://carina.gokboet.nu
Carina

Kopierar det jag skrev sist och tillägger att jag kommer att ersätta katten av en annan mindre lämplig bild om du inte gör som jag bad dig om ova. Du snor min bandbredd som jag betalar på mitt webhotell och under min domän!

2008-11-05 @ 18:48:43 | http://carina.gokboet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback