Då var det lördag då

Hunnit tvätta nu på morgonen, riktigt jobbigt var det för jag ville bara ligga kvar i sängen. Men för att vara ärlig så sov jag mellan vändorna ner till tvättstugan! Kände att det verkligen behövdes om jag ska orka dagen/kvällen. Ska ta itu med lite städning nu snart, har inte jätte mycket att göra men bäst att få det gjort så snabbt som möjligt. Ska bädda rent sängen, diska, skura lite på toan och dra en vända med dammsugare och dammtrasa. Låter mycket men tar ju inte alltför lång tid dock när man bor på en yta av 29 kvadrat :p Sen hoppa in i duschen, göra mig i ordning, åka till bolaget o Ica. Mycket mer kommer jag väl säkert inte hinna. Krille och Tiger skulle åka hemifrån runt ett, halv två så de är väl typ här allra tidigast två så då måste jag väl typ vara klar. Fyra timmar med andra ord, så måste sätta igång nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback