Dagens vill ha:

Värme ... Jag vill ha sommar igen, lata dagar i solen. Grilla med vänner, dricka vin och öl. Sena sommarkvällar då man kan sitta ute långt in på natten utan att frysa. Äta glass och spela minigolf. Bada och sola. Jag längtar tillbaka till sommaren - och även semester på Kreta och Zakyntos. Värme, goda drinkar och uteserveringar. Jag vill ha varm sol, inte regn och inte snö.



Hmm höstdeppi ? Lite grann kanske. Hösten har ju också sina fördelar såklart. Snygga kläder och hemma mys. Tända ljus och sena filmkvällar. Sen kommer vintern, vilken är kall dock inte så mycket på senare år, men med den kommer julen! Vilket är en postiv faktor, även nyår. Men sen kan sommaren få komma tillbaka. Jag ska försöka njuta av hösten/vinterns positiva sidor och hoppas att det kommer gå ganska så snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback