Dagens

Humör: Ganska bra om man bortser huvudvärken!
Gjort: Pluggat, ätit, pluggat .....
Planer: Att orka plugga ännu mer (hmm skojsigt??)
Ser på: Skärmen på datorn

Lyssnar på: Vinden utanför som låter bra skapligt!
Läser: Kurslitteratur, Den nya ekonomistyrningen
Dricker: Vatten, men jag funderar faktiskt skarpt på om ja ska unna mig cola idag?!

Äter: Ätit fiskpinnar, men är väl dags att börja tänka på nå annat snart
Bästa: Att jag bara kan vandra omkring i myskläder
Sämsta: Huvudvärken o vetenskapen om att ja forfarande måste läsa 400 sidor
Väder: Blåsigt, men solen tittar fram en del den också ..


Kommentarer
Anonym

Hej! Eftersom mina läsare är så underbara har gratisklader gett mig vill chansen att ge mina underbara läsare 100p istället för 50p när ni reggar er via denna länken --> http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=39682 Då är det inte alls långt kvar till ett presentkort på GINA TRICOT eller HM! Det är alltså endast genom denna länken du får 100p.

Ni är givetvis med och tävlar om en goodiebag.

Kramar eran Noly

2008-10-27 @ 16:15:40
G

Hej hej, ville bara säga att du blivit överbjuden på design auktionen!

2008-10-27 @ 21:37:00 | http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback