Dags att dra


Japp nu har jag packat ihop allt så ska alldeles strax bege mig. Fixa håret lite också bara.Hatar vägen jag ska köra nu! Riktigt trist, speciellt när man inte har nån att prata med längst vägen.


Här är två bilder som dök upp när jag sökte på Smedjebacken på google :p Inte de roligaste kanske, men tänkte de skulle få vara med i alla fall. Den första visar "smeden" som är det första man ser när man kommer (och en av anledningarna till att smedjebacken heter som det gör och inte bara är en backe) och den andra är på hamnen. Haha inte så mycket att skryta om, en liten byhåla i dalarna. Men man kan faktiskt ha det rikigt trevligt då och då, men jag klagar inte på att jag bor i en större ort i veckorna :p

 

Var stor uttyckning som åkte förbi vårt hus alldeles nyss, undrar vad det är som hänt?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback