En paus.

Jag har nu läst 70 sidor i alla fall :) och tänkte försöka läsa 30 till sen innan jag går ner till Anna. Men nu är det lite matpaus, eller ja mellanmål typ. Sen har jag lite disk att ta hand om också och efter det tänkte jag nästan börja göra mig smått i ordning så kan jag läsa när jag känner att jag är klar typ så slipper det  bli massa stress sen.

Bålen till helgen vart som den jonna hade, men tänkte nog byta hallonen mot jordgubbar. Men vi får se :p Den innehåller för övrigt Sprit, sprite, jordgubbscider och limeskivor :) Mums mums.




Kommentarer
Josefin

Det är skumt det här med plugg; det förutsätter motivation och den kommer som bäst innan man somnar iform av ångest.

2008-10-16 @ 14:35:31 | http://zimmergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback