Endast 49 min kvar

Av min födelsedag :p Tjejerna har nyss gått. Haft en trevlig kväll :) Fikat, snackat lite skit och kollat på betty och desperate housewifes. Vilken vändning det vart i DH då ?!! Mitt i allt hade det gått fem år och en hel del hade tydligen ändrats, så nu är det bara att vänta till nästa vecka. Ska inte fuska och ladda ner inte! Fick även ett presentkort på SF och en flaska asti :) Perfekt med flaskan till helgen och presentkortet till nästa då jag och Krille kanske vill gå på bio...


Lite gott fika till tv.kvällen .. Vet att man borde ha tårta men
faktiskt så är jag inte så förtjust i det :p


Ska kika lite mer på tv innan sängdags. Imorrn blir det heldag i skolan sen ska jag till gymmet. Får bli till att träna benen för jag känner att handleden inte är riktigt bra än så bäst att vila den så att det inte blir värre. Detta blir det sista inlägget innan sängen så GODNATT.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback