Fan vad det blåser

Rena orkan vindar ute. Blåst en hel del i flera dagar nu och det låter jätte mycket i lägenheten, låter som de är världens oväder! Jag är hemma från en lååång föreläsning, ska ta och äta nåt - som går snabbt o är gott. Jätte hungrig! Sen ska jag ta mig ork att börja läsa, hmm känner väl inte direkt nåt sug men man måste väl. Städa lite ska jag göra idag också, framför allt diska. Ska strunta i träning idag också och vila handen lite till, den känns dock rätt bra idag men vill inte riskera nåt för de kommer säkert börja värka i den igen när jag anstränger mig, typ med städningen. Så blir nog kanske en promenad sen senare istället. Då borde den vara bra till nästa vecka så jag kan ta nya tag och verkligen anstränga mig lite på gymmet :)

Bolaget idag eller imorrn ? Blir nog en sväng imorrn - min första vända! Så trevligt så. Ta bilen ut till hälla o handla där och sen in på ica också och handla nå gott att bjuda på till kvällen. Nu ropar min mage efter mat så bäst jag ger den det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback