Första för dagen

Imorse fanns inte direkt nån tid att skriva, jag tycker om att sova så ligger alltid för länge så jag får stressa :p Gick på föreläsning, en stressande sådan - kände inte direkt att jag lärde mig särskilt mycket av det. Sen skulle vi sätta oss med inlämningsuppgiften, men camilla skulle iväg, vi kände oss stressade över läsningen och ingen hade den boken vi hade behövt med oss. Så bestämde istället för att vi ska sitta hela dagen imorrn för vi börjar inte förens kvart över tre så blir att träffas vid åtta så vi hinner sitta en hel del, så hoppas vi verkligen kommer nån vart och inte fastnar.

Så jag vandrade iväg til gymmet istället. Som sagt så gjorde jag bara benen idag, så nästa vända blir armar, vill gå tre ggr denna vecka som sagt så får bli en vända med en blandning, i stil med Issas program :p Så nu fick jag lite tid till att läsa vilket verkligen behövs, så det ska jag ägna mig åt ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback