Fredag = hemfärd

Hej bloggen! :) Hade en trevlig kväll igår och bilder kommer senare när vår alldeles egen fotograf Isabelle satt ut dem på facebook. Dock var jag lite klantig och ställde inte klockan vilket resulterade i att jag vaknade klockan nio idag när vi började kvar över! Så vart hemma pluggning istället. Men fick ett meddelande från Johanne nyss och föreläsningen vart inställd så missade ingenting! Perfekt. Nyss gått igenom 20 sidor i boken och tänkte jag skulle hinna med lite mer innan jag ska göra mig i ordning för hemfärd.

Idag ska jag alltså hem till den lilla byn. Diskussioner startades igår om hur Smedjebacken ser ut och för att klargöra det bor vi inte i en stor backe med kossor :p Inte heller på en liten kulle där det finns ett litet rött hus med vita knutar som alla umgås i. Haha vilka fördomar va? Jag ska ta och fotografera min lilla by.

Nu ska jag äta nånting, läsa lite, packa, åka, hämta mor och bror, åka till borlänge/kupolen, äta, handla saker till imorrn och sen hem till Krisotffer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback