Gårdagen

Hmm vart inte riktigt som jag hade tänkt mig! För det första kunde inte alla jag ville ha med mig vara med :( Men vi hade trevligt här hemma, lyssna på musik, prata lite skit och drack massa gott. När vi väl skulle ut på krogen sen så vart det tyvärr bara jag, Kristoffer, Tiger och Issa som åkte ner. När vi väl kom till konrad så var kön låång så  vi tänkte vandra iväg till donken o käka. När vi väl satt där, hade nyktrat till en del så fanns det inte nån jätte stor lust att gå ut längre när kvällen heller inte blivit som den skulle. Så vi gick hem! :( När vi vandra förbi konrad såg jag folk i kön som stod där första gången vi gick förbi och kön hade knappt rört sig alls. Så hade väl inte varit jätte kul att stå där o köa i timmar. Men visst vi hade som sagt trevligt innan synd bara att de vart som de vart sen o att alla inte kunde följa o vi kunde gått ut och dansat. Men men får bli en annan gång. Spara ju lite pengar i alla fall - alltid nåt positivt.

En annan positiv sak var väl också att man mådde ganska bra imorse. Vi vandrade ner på stan en sväng, pojkarna hittade skor och jag hittade en kofta på Gina. Sen käkade vi lite gott på Jensens. Nu sitter jag här i min ensamhet. De har nyss dragit hem och det är tyst och tråkigt. Men men, jag ska slöa lite sen tänkte jag försöka plugga lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback