Godmorgon

Höll på att försova mig idag - inte roligt! Somna om efter att jag stängt av larmet, men vakna en kvart senare i alla fall, tur att jag hade ställt klockan tidigt så att jag inte vart så sen när jag missa den :p Ska ju iväg och fixa naglarna vid tio så hade varit pinsamt att försova sig. Men sov så himla skönt! Har nyss duschat nu och ska snart äta nånting, men har dock aldrig ett sug efter frukost. Men ska jag sitta på salongen i typ 2 timmar så är det nog bäst att jag äter nånting.

Vi får se när träningen blir. Ska ju kika runt lite på stan och måste nog hem efter det och käka lunch om jag ska orka träna sen. Har samtidigt en massa disk och massa annat att plocka undan och massvis av pluggande att ta itu med. Så vi får se när jag känner att jag har en-två timmar över. Nu måste jag ta itu med frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback