Handleden strular fortfarande

Konstig smärta är det också. Som sagt tror jag att det beror på att jag lyft konsigt på gymmet eller så, men det var liksom i torsdags, borde de inte ge sig snart? Gör främst ont när jag böjer den fram och tillbaka eller när jag lyfter saker. Så ska nog kanske linda den igen så att jag inte anstränger den för mycket. Jag ville ju faktiskt träna idag ju. Men jag tror att jag väntar tills imorrn i alla fall, får kanske ta benen då och sen armar på torsdag då hinner den vila upp sig lite till :p

Nu har jag precis kommit ur duschen. Jag ska göra mig i ordning och vandra till ica och handla lite fika till kvällen och hämta ut ett paket. Antog det var från ellos för de är bara den beställningen jag gjort men brukar få sms avisering därifrån. Samt att när jag går in på min sida på ellos står de inte att den beställningen kommit fram. Hmm ska bli spännande att se va det är då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback