Hemkommen

Då var man tillbaka. Härligt med lite träning, man orkar mer tidigt på morgonen än vad man kan tro. Vi körde Isabelles pass igen och det kändes lite mer idag, förmodligen för att man tränade igår också :)

Jag ska väl börja tänka på att laga till nånting ätbart, har dock en massa disk som väntar först! Bläää. Och jag måste också gå och handla lite på ica. Tänkte egentligen jag skulle göra det på måndag när jag kommer tillbaka och då köra en riktig storhandling så jag klarar mig. Men kylskåpet gapar tomt så lite måste jag ändå handla idag. Tror jag vandrar iväg nu snart innan jag hoppar in i duschen och så. Jag vet, lite ofräscht - men gör det snabbt så ingen hinner se mig :p Annars ska jag duscha, laga mat och göra mig i ordning innan jag kan gå iväg och de orkar jag inte! Bäst att göra det direkt så jag kan komma igång med läsningen sen för vid fem ska jag ner till Anna.

Måste rusa med andra ord ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback