Hemma hos situation

Nu är jag hemma - eller ja jag har varit det i cirka 45 minuter. Kom iväg lite sent till träningen .. Skönt var det och har den där härliga känslan i kroppen igen :) Får se nu då om jag kommer kunna resa mig upp ur sängen imorrn. Just nu sitter jag mest och väntar på att Greys anatomy ska sätta igång. Nyss pratat lite med pappa, muntrat upp honom lite och sedan pratat om min födelsedag. Hur vi ska göra med firandet med släkten och även om jag kunde få ha lite folk över på kvällen. Mamma erbjöd även sin lägenhet men har dock ingen stereo än så blir nog hos pappa denna gång! Känns konstigt att prata om "hos mamma" och "hos pappa" fortfarande och ibland glömmer jag bort hela situationen när jag pratar om familjen där hemma. Det är en konstig situation och när man är äldre också förväntas man kunna disskutera som en vuxen, men i detta fall känner jag mig mest som ett litet barn och vill egentligen inte stå på någons sida.

9 min kvar ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback