Hmm

Visst gratis pengar går att få på sidan jag skrev om i förra, men fanns inte många sätt att få det på. Mest var de genom att värva andra helt enkelt. Finns många olika gratis sidor nu men gratisbio är ändå helt klart den bästa. Och den som jag tror funkar bäst. Visst jag har inte kommit upp i så många poäng än men inte långt ifrån heller. På Gratisbio finns många sätt att skaffa poäng på. Och man kan få mer än bara biobiljetter, såsom presentkort på diverse belopp. Samt att det är tävlingar lite då och då. Det räcker med att man kanske går in på sidan när man bestämmer sig för att köpa nåt från nån sida på internet, då kan det hända att man får en viss procent av summan i poäng. Eller om man kanske ska prenumenera på en tidning så kan man göra det där istället och samtidigt få poäng eller bara klicka på olika annonser - detta är bara några sätt. Så strunta i mitt förra inlägg och bli medlem på Gratisbio istället.

Följer ni denna länk så får ni också 25 extra poäng utöver de 50 man får i välkomstpresent. Nu ska jag sluta göra reklam för dessa gratissidor. Men om man kan få det att funka så är det ju hur bra som helst. Gratis är gott helt enkelt!

Nu ska jag kika klart "Du är vad du äter", sen ska jag packa så det är klart tills imorrn. Och efter det blir det att krypa ner i sängen och mysa med nåt avsnitt av Satc :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback