Höstregn

Godmorgon. Idag regnar det, har förmodligen gjort det hela natten för jag kunde inte somna igår kväll för att det regnade på som det gjorde. Låter så mycket när det slår mot  rutan! Tack vare vädret och att både jag och Issa vill komma hem så snabbt som möjligt så blir det bilen idag :p Jag är redo redan nu, var ju tvungen att kliva upp i tid för att få i mig frukost, vill ju inte äta precis innan jag ska dra iväg. Och andra förberedelser när man ska till gymmet tar ju inte alltför lång tid ..

Så jag har suttit och kikat Vakna med the voice och gör även så nu. Ska möta upp Issa om typ tio minuter så snart klä på sig och dra iväg. Trött som bara den men får hoppas på att jag blir pigg och på G när jag väl kommer dit ...

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback