Ingen tid och tillgång till dator för uppdatering

Men nu kan jag skriva mig ett litet inlägg - skärpning när de gäller detta sen! Skulle vara skönt om jag kan få mobilbloggningen att funka skulle man kunna slänga iväg ett inlägg även utan tillgång till dator. Denna helg har bestått av alkohol och party, hmm :p Riktigt kul har det varit i alla fall, men man känner sig lite smått sliten idag! I fredags var de irländsk pubkväll på folkan och mer folk än sist så det var mycket trevligt :) Och igår var vi och gratta Jonna som fyllt 20. Grattis ännu en gång gumman. Jätte trevlig kväll även det, bara massa tjejer, spela lite twister gjorde vi också. Gick inte alltför bra för min del :p Kvällen avslutades sen på kära lingårn ..

Nästa helg blir till att fira mig :) Oh det ska bli himla skönt att bli 20. Så nästa Lördag blir det som sagt party och helgen efter det blir det till att fira i Västerås. Så nu vet ni det kära vänner som läser min blogg. Möjligtvis att jag kanske får lite sällskap från några smebackare i storstan också. inte helt fel.

Idag blir en riktigt slödag. Väntar på att Krille ska komma tillbaka och jag ska få köra bil?!! Sen blir det hyra film och köpa lite gotte att äta på och mysa i soffan. Skulle väl egentligen åka hem nu på kvällen men vill ha lite kvalitetstid med älsklingen (lät lite små fjantigt, men men) och vi ska inte träffas i skolan förens elva imorrn så kör hem nån gång på morgonen. Nu ska jag höra med far om det blir någon mat i detta hus ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback