Nu funkar det ..

Funkade inte för mig att logga in tidigare . Har varit ner och gjort en synundersökning idag, beställt provlinser som jag ska prova och se om de passar annars ska jag köra på samma som nu då det funkat bra. Etersom det inte var särskilt längesedan jag var där och gjorde en undersökning (6 månader sedan) så behövde jag inte betala för denna :) Vilket kom lägligt då frisörbesöket blir dyrare än vad jag räknat med. Fick en tid på Fredag klockan tio så hinner göra det innan jag ska hem :) Ska bli så skönt att äntligen få göra nåt åt detta hår, mår ju dåligt av det på detta viset ! Men som sagt det vart lite dyrare än väntat. Hemma hos Lena skulle jag fått färgning av utväxten (i form av massa slingor) samt klippning för runt 500 kronor, vilket är ett väldigt bra pris. Men tyvärr var jag ju lite sen med att boka en tid, så nu kommer det istället gå på 1200. Men för tillfället känns det som att det är värt det, hoppas jag kommer känna samma sak när jag går därifrån på fredag bara. Men ska nog redan nu till helgen fixa en tid hos Lena typ i slutet av november eller nåt sånt så jag vet att jag har en tid! 

Gick också runt en snabbis på stan, orkade inte gå så mycket känner mig rätt seg även idag. Men jag hittade ett par byxor på Gina i alla fall, ett par svarta kostymbyxor (är väl bästa sättet att förklara kanske?). På bussen hem fick jag ett meddelande om att mitt paket från Eleven hade kommit, min smashbox primer. Köpte ju den lilla varianten för att jag ville prova först och så innan jag köper den större. Men det var då verkligen en liten flaska. Kommer nog inte räcka alltför länge. Men jag ska ju inte använda den varje dag heller, även om man kommer vilja det om den är riktigt bra. Men ska försöka använda den främst till fest :p Men måste ju prova den typ imorrn innan jag sminkar mig till skolan och se om den är bra. Vore ju konstigt om den är dålig så bra som folk pratat om den ...

Snart dags för att laga lite mat - idag blir det nog fiskpinnar och ris. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback