Ny vecka

Då var det måndag igen då. Varit vaken i ungefär en halvtimme och lyckats tragla mig igenom typ 5 sidor i boken än så länge! Rätt bra ändå med tanke på att jag är trött och nyvaken. Ska väl fortsätta med det alldeles strax, blir till att plugga hela dagen idag. Vid kvart över tre har vi en föreläsning, eller en övningsföreläsning där vi sitter i grupp o går igenom lite uppgifter och så, tycker faktiskt man lär sig en hel del på det.

Mina mål denna vecka:

Plugg
- Läsa ut båda de kvarstående böckerna, gäller kanske cirka 500 sidor.
- Vid tid också repetera vissa saker och kolla igenom anteckningar.

Träning
Träna tre pass.

- Tisdag, efter föreläsningen som är slut klockan tolv
- Onsdag, efter föreläsning som slutar fyra
- Torsdag, nån gång tidigt på morgonen kanske runt nio eller så.

Nån som har tid att följa nån av dessa tider :p ?

Övriga mål
- Hitta födelsedagspresent till bror
- Städa, helst idag! (och försöka hålla det rent sen)
- Köpa ett hänglås :p Nåt jag ständigt glömmer, behövs till gymmet.

Lite av vad jag ska ägna mig åt i veckan, ska bli så skönt att dra iväg en dag till Sthlm sen och inte tänka på plugg eller så. Bara en hel mysdag med Kristoffer :) Dags att återgå till böckerna, kanske även dags för en kaffe snart ..


Kommentarer
My - miljöbloggen

Hej du! Åsikter är något mitt huvudet är fyllt av, och dessa tankar delar jag med mig i min Miljöblogg. Läs senaste inlägget och vad jag tycker om vårt moderna samhälle. Observera bara att inlägget såklart inte är helt hållbart, tankarna representerar bara en liten del av allt i vårt samhälle. Tack!

2008-10-27 @ 09:47:21 | http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback