Onsdag

Godmorgon - herregud vilken träningsvärk. Jag slarva lite med stretchningen igår och det känns verkligen idag. Så idag blir det definitivt att fokusera på benen på gymmet. Jag har typ nyss vaknat - sov så skönt så hade lätt kunnat sovit i timmar till. Men men, tvungen att kliva upp så jag hinner plugga lite innan jag ska till skolan. Men innan jag tar itu med det måste jag vakna till liv riktigt. I det skick jag är nu kommer jag aldrig kunna plugga. Ska nog ta och koka lite kaffe och käka en smörgås så får vi se om jag piggnar till.

Skola vid kvart över ett. Har föreläsning, skulle egentligen ha suttit med inlämningsuppgift innan men vi har kört fast så måste fråga läraren om ett par saker så då struntar vi i att sitta nu innan. Sen efter det blir det gymmet, så man är väl hemma ikväll nån gång. Måste jag gå och handla också ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback