Så var det över

Ännu en helg har flugit förbi - och jag har inte haft tillgång till dator så jag kunnat uppdatera er om den heller. I Fredags åkte jag hem till Smedjebacken igen då. Käkade lite med Linn och Sandra innan jag åkte hem och gjorde mig i ordning. Gick ut på kvällen, först hemma vid Sandra, sen hemma vid Tiger, vidare till uvbersstugan, sedan hem till Carina och sen till Lingårn :p Hann med mycket den kvällen och trevligt var det.

På Lördagen var jag och hälsade på min farmor som fyllde 70 och efter det hyrde vi film och kika på hemma vid pappa. Idag sov jag länge, sen käka vi vid pappa och hälsade på mamma innan jag åkte hem. Och nu är jag tillbaka i Västerås ! Kikar one three hill och sen är det säsongsstart för gossip girl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback