Skippar föreläsningen

Haft en huvudvärk som smygit sig på sakta men säkert under eftermiddagen. Men tänkte jag skulle tvinga mig själv iväg på föreläsning i alla fall. Så efter mycket om och men kom jag in i duschen och tänkte sedan börja göra mig i ordning, när det blir svart! Strömavbrott - och där står man i dyblött hår och kolsvart badrum direkt urstigen ur duschen och då kände jag att jag inte orka! Strömmen kom precis tillbaka, en kvart innan jag skulle behöva vandra iväg. Så jag tänker i stället spendera min eftermiddag hemma med min bok och nån ipren. Läsa lite och sen kanske göra lite uppgifter för mig  själv istället. O jag tänker nog inte heller anstränga mig allför mycket med att göra mig i ordning :p Kanske lite sen för jag tänkte vandra iväg o köpa en tidning lite senare så jag får läsa nåt annat än bara all denna kurslitteratur!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback