Snart sängdags

Sitter nu och kikar Prison Break :) Efter det blir det väl til att göra sig i ordning och försöka sova. Imorrn är de föreläsning mellan 9.15-12.00 och sen ska jag vandra iväg till gymmet.

Har, som många vet, haft problem med min mage en tid nu. Suttit och sökt en del på internet, vet ju vad mina symtom är och vad det är jag mår dåligt av och det som stämmer in bäst, eller ja det stämmer väldigt bra är IBS vilket tydligen är väldigt vanligt och något främst kvinnor drabbas av. Jag ska försöka bättra mig när de gäller mat och allt annat som man kan göra för att dämpa symtomen och hoppas på att det blir bättre. I denna artikel kan man läsa om IBS, dess symtom och hur man kan lindra dem. För det går tyvärr inte att bota helt och hållet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback