Sovmorgon

Ja, tog en liten sov morgon idag och vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Skulle egentligen kunna sova hur länge som helst idag känner jag men måste sätta igång med pluggandet :( Det är vad min dag idag består utav. Sen har jag tvättid också (åh så mkt tvätt!!) Ska försöka mig på att läsa ut boken idag så jag kan börja med den andra sen, uppdaterar väl sen om jag lyckats :p Hade velat komma iväg till gymmet idag ocskå, får se hur det blir. Ont i kroppen som bara den! Mest är det fortfarande i överkroppen men benen kommer väl snart också kicka in. Vill ju kunna röra mig i helgen! Så vi får som sagt se hur det blir, kan ju alltid ta en promenad lite senare när det börjar krypa i kroppen. Just nu regnar det i alla fall vilket gör det till ett perferkt väder att bara sitta hemma i så jag ska väl sätta igång vilket minut som helst nu, har ju en hel del att komma igenom ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback