Tråkigt att köpa

Men något som jag vill ha, är en Electrolux ZB2815 ErgoRapido :) Min dammsugare är ej bra och jag har egentligen inte plats i städskåpet för den. Denna skulle kunna stå framme hela tiden samt att den är lätt och smidig, perfekt när man inte har så stort utrymme eller när man inte orkar släpa fram dammsugaren varje gång man hittar en tuss :p Funderar på om jag ska önska mig denna i julklapp för till födelsedagspresent har jag redan önskat mig allt och tror inte jag får så mkt mer :p Och detta vet jag inte om jag vill lägga pengar på själv just nu! Finns hos Siba för 1086 :- och är billigaste stället jag hittat den på hitills ...


Kommentarer
Jossan

Snygg.

Men rymmer den så mkt damm då?

Kanske måste byta den efter varje tuss. hehe



Kram

2008-10-06 @ 18:29:09 | http://josssaan88.blogg.se/
Anonym

Det sägs tyvärr att den är dålig..

Inte så bra sugkraft och så.. + att man måste tömma ofta...

Har dock själv inte provat, men hört mycket dåligt..

Men den är ju himla liten och nätt, går lätt att klämma in någonstans : )

2008-10-06 @ 21:34:18 | http://ljusochmedaljong.blogg.se/
Angi

min syrra har en sån där damsugare..dom e gryma!! å tar inte mycket plats heller..jag vill oxå ha !

2008-10-06 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback