Träning

Denna vecka ska jag komma igång med träningen:
Bestämt mig för att bli medlem på Feelgood i alla fall, Angela, Issa och Anna är medlemmar där, så får man lite sällskap då och då. Imorrn har jag inga föreläsningar så ska ta en promenix till Friskis och avsluta mitt medlemsskap och sen vandra förbi Feelgood och starta medlemsskap där :) Sen blir det träning onsdag och torsdag också. Ska höra med tjejerna när de tänkt träna på onsdag kanske jag kan få sällskap då. På torsdagen ska jag dock träna på morgonen och då har de seminarium. Ska bli så skönt att komma igång med träning.



Blir till att åka hem till helgen ändå, även om jag tänkt att stanna här och umgås lite. Men Jonna fyller så hon bjöd på 20 års fest så vill hem och fira henne också. Men får se till att gå på en långpromenad hemma eller kanske komma tidigare tillbaka på Söndagen så hinner jag träna då också. Bäst att komma igång rejält nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback