Update

Nu är jag i västerås igen, dock inte haft tillgång eller tid heller för den delen att uppdatera om helgen, så här kommer en liten snabb genomgång :

Fredag - åkte hem och hämtade Joakim, Mamma och Lovisa. Åkte till borlänge och kikade på kläder, hittade en klänning o en kofta som jag sedan hade på lördagen. Sen handlade vi även en massa mat och gotta att bjuda släkt och vänner på lördagen.

Lördag - Taco middag hemma vid mamma med mormor & steinar, morfar & margery, joakim & Lovisa, kristoffer, pelle, lena och petra. Senare var det hem och fika med farmor. Presenter fick jag också: Vinglas, 2600 kronor, TV, presentkort på gina och guldfynd, äkta sminkpenslar, ljuslyktor, kläderna från fredagen och en prydnadsängel. Sen två stycken presenter jag inte fått från Kristoffer än också, presentkort på bolaget :p och en fin middag när vi åker till Stockholm. På kvällen vart det party, riktigt trevligt var det, tog lite bilder så sätter in dem sen.

Söndag - Mysdag med Kristoffer.

Dagen idag: Måste försöka städa lite. Plugga så mycket jag orkar. Sen ska jag koppla in min nya tv också (kommer kanske en bild på det sen också :p) och sen kommer jag nog kanske inte hinna med mycket annat. Skippar träning idag men ska försöka komma iväg 3 ggr denna vecka i alla fall. Men har ont i handleden, fick det efter förra passet och det sitter fortfarande i. Har förmodligen lyft snett eller fel på nåt sätt med ena handen. Tur att det är vänster handen i alla fall!

Nu ska jag väl sätta igång med nånting ...

Kommentarer
Helena

Grattis i efterskott :)

eller i förskott, vet inte när du fyllde/fyller.



kram

2008-10-20 @ 14:53:06 | http://ninna85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback