Dagen bara försvann ..

Inte hunnit uppdatera nåt idag - förens nu då .. Varit i skolan hela dagen. Först var det föreläsning mellan 9.15 och 12.00 sen gick vi och käka sallad på Rosenhill. Vart brandlarm precis typ när vi satt oss med maten och jag var extremt hungrig och hade längtat efter mat !! Men men, tog inte lång tid förens vi fick komma in igen, så var väl ingen fara ! Sen har vi arbetat med inlämningsuppgiften, klara med den största delen av uppgiften i alla fall och hoppas på att bli helt klara imorrn. Nyss varit och handlat med Anna, Issa och Wivecka också, skulle egentligen behöva lite mer saker men orka inte bära :p Så nu blir det lite käk tror jag ...

Fick mitt halsband idag också :) Jättefint var det,så jag vart nöjd !



- Är det för tidigt eller är det positivt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback