Dagen börjar gå mot sitt slut

Även idag har det gått segt med pluggandet, trots mitt schema :p Känner bara att jag hela tiden tänker på annat, hoppas de kan ge sig snart så jag verkligen kan koncentrera mig ! Jag har bara traglat mig igenom halva boken, sen är ju frågan också om jag lärt mig nåt av det ? Blir nog till att läsa igenom en del delar igen, ett antal ggr. Nu kämpar jag mest med att komma igenom så att jag kan börja i den andra boken som föreläsningen imorrn handlar om ! Men men, halva boken på två dagar är väl kanske inte jätte dåligt i alla fall :p Fast om jag hade pluggat på som jag haft tid till hade jag kunnat vara igenom hela, men vad ska man göra .. Blir till att läsa nån sida till innan sov dags o sen ta hem boken i helgen och se om jag kan få nånting läst då.

Dags att borsta tänderna, läsa några sidor och kika på satc innan jag somnar :p Föreläsning imorrn klockan kvart över nio :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback