Dags att åka hem

Japp nu är jag hemma från föreläsning och arbetet med uppgiften .. Klockan är ganska mycket med tanke på att jag sagt att jag ska vara hemma klockan fyra ! Inte har jag packat ihop nå saker än heller, men behöver nog inte så mycket eftersom de bara är idag och imorrn och vi inte ska ut eller nåt sånt. Skulle behöva diska också men det får stå till på söndag för jag har varken tid eller lust att ta hand om det nu. Så nu ska jag packa ihop mina saker då och dra mig iväg .. Får se om de blir nån uppdatering, annars blir det på söndag men ska försöka skriva innan :p

Pusspuss

Kommentarer
Bea

haha kanske ska ta och se den då en tråkig dag som denna :P

hur har din dag varit?

2008-09-19 @ 16:08:45 | http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback