Dags att dra sig hem igen

Varit en stund med Camilla och Johanne, käkade först på arosa pizzerian och satt och snackade ett tag.. Sen gick vi hem till Camilla för att börja lite med andra inlämningsuppgiften. Fått en grund att arbeta med nu i nästa vecka i alla fall, men vart mycket annat snack också :p Tentan verkar har varit lite sisådär. Mycket mer teori än vad alla trodde. Jag själv trodde det skulle vara mest beräkningar eftersom det är det som vi har jobbat mest med, men va tydligen en masa saker som jag inte koncentrerat mig på att läsa särskilt noggrannt. Så hade kanske inte klarat det ändå ?!! Skulla få uppgifterna av Johanne sen i alla fall :)

Bäst att börja fokusera på nästa tenta också. 3 böcker plus repitition på det vi gjort nu :( Sammanlagt har de tre böckerna 1400 sidor och den ena har även en övningsbok. Hmm hur ska detta gå ? Ska verkligen börja i tid nu i alla fall. Men först ska jag åka hem och bara ta det lugnt ! Kristoffer fylller ju år idag så ska åka hem till honom ikväll. Imorrn blir det utgång, hotellet öppnar igen så blir väl dit antar/hoppas jag. Lördagen blir väl rätt lugn och på Söndag ska jag en sväng till mormor innan jag åker tillbaka hit. Min helg det. Ska försöka vara lite duktigare på uppdateringen denna helg :p

Ska ni göra nå skoj i helgen :) ?

Kommentarer
Helena

Nej det är ett helt värdelöst system, jag som är virrig brukar logga in och se vilka tentor man man anmäla sig till och anmäla mig på en gång, annars glömmer jag bort det. I Falun var det bara att dyka upp, men eftersom jag gick på distans gjorde jag tentorna i ludvika så man var tvungen att ringa och säga man skulle komma, men vi var ju fler i klassen så skulle man missa att ringa så fick man komma in ändå, var ju bara för att dom skulle ordna vakt man skulle ringa. Lycka till när du får göra den sen :)Ska du hem i helgen, J sa Krille fyllde, eller yrar han bara? :)

kram kram

2008-09-25 @ 23:45:29 | http://ninna85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback