En trend jag ALDRIG kommer haka på ..

Och ingenting jag bara säger och sen kommer i nåt liknande om några veckor.

Gäller att knipa med tårna!

Jag skulle inte komma mig för att sätta på mig ett par sånna här skor - GUD SÅ GRÄSLIGA ! Och inte kan de ju vara särskilt bekväma heller, skulle kännas som man typ är på väg att tippa bakåt eller nåt. Hmm fötterna tillhör fröken Viktoria Beckham och de går på 22 000 kronor och är dåliga för ryggen. Varför säger jag bara ? Ja hoppas att detta inte blir nåt som hänger kvar och som kopieras, men jag är mycket tveksam till det.

Skulle ni haka på trenden :p ?

Kommentarer
Johanne

Såg det där och jag häpnade, vad har hon på sig?!!! Håller med dig, skulle ALDRIG sätta på mig ett par sådana skor.

P&K

2008-09-30 @ 15:57:57 | http://jlykke.blogg.se/
Anonym

håller med er, skulle ALDRIG ta på mig dom :P Tänk så tappar man balansen och typ tippar lite bakåt, då lär man ju verkligen trilla :P

2008-09-30 @ 18:38:30
veronica

gud, dem är så fula så jag vet inte vad.

Skulle aldrig sätta på mig något så fult..

herregud, vad tänkte hon med?

2008-10-01 @ 11:20:10 | http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback