Extrajobb ?

Jag funderar skarp på att söka ett extra jobb , kanske på ICA eller nåt i den stilen.. Skulle vara så himlans skönt med lite extra pengar i månaden, men kommer man att ha tiden ? Det borde man väl hinna med tycker man, många studenter som jobbar extra eller hur ?! Grejen är ju att hitta ett jobb där man kan få jobb endast en till två dagar i veckan, kanske nån helg och så, så att det inte krockar med schemat hela tiden. Det jobbiga är ju också när man inte bor hemma och vill åka hem och hälsa på en hel del, speciellt med tanke på Kristoffer. men men, om jag nu får ett jobb får han ta och pallra sig hit om jag måste jobba :p Och förmodligen blir man väl kanske inte tvungen att jobba varje helg !

Nån som har erfarenhet att jobba vid sidan av studierna ?

Kommentarer
Jossan

Jag jobbade extra på konsum hela 2:An o 3:an. Men då är det kanske inte lika långa dagar som ni har?

Det blev nån kväll och nån helg i veckan.!

Drygt som fan! men kul när det kommer lön! =)



Alla affärer behöver alltid nån extra även fast dom säger att dom inte behöver folk.. :P Eller vissa iaf!

Lycka till! =)

2008-09-18 @ 18:30:39 | http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback