Fan vad arg jag blir på mig själv

Så jävla dum ! Fan vad kli jag får på mig själv. Klev upp i tid idag duschade, käkade frukost och gjorde mig i ordning. Vandrade iväg till tentan - utanför tentalokalen börjar folk prata om anmälan till tentan - TROR NI JAG HADE ANMÄLT MIG ? Jag fattar inte hur fan jag kunnat glömma det. Men jag har inte ens haft en tanke på det, haft så mycket annat och tänka på. Och självklart om man inte har anmält sig får jag inte skriva, nåt borde det väl finnas som dom kan göra ? men det gör det inte - såklart ! Åh jag fattar inte hur jag kunde missa det, men som sagt inte haft en tanke alls på det, hur det nu kan komma sig.

Faaan vad sur jag blir - jävligt bra start på dagen ! Nu kommer jag få skriva denna tenta typ en vecka innan nästa tenta typ. Skoj ? nej inte direkt. Detta ska vara med på nästa tenta också i och för sig så det gör ju inte så mycket att jag får repetera det innan, men i alla fall. Jag ville verkligen försöka bli av med det NU! Kul att man suttit hemma flera dagar i rad för att plugga - kände ju att jag började förstå och tror också att jag hade haft chans att klara det. Hmm men vad ska man göra? Får lägga det på hyllan och läsa det lite då och då. En och en halv månad kanske tills jag ska göra det.

FAN FAN !

Kanske inte så jätte trevligt inlägg, men jag känner mig inte så trevlig nu heller ..

Kommentarer
Helena

Jag har gjort samma sak, vilka ideér dom har i västerås. Sen var det ingen lärare som berättade att det fanns en tentalokal, så min första tenta jag skulle göra då gick jag till skolan och leta ställe, men hitta inget, sen hitta jag en lapp om tentalokal, försökte mobilsisera mig om vart den var och så var det bara att springa, gravid i v..30, stackars Emil :)

2008-09-25 @ 09:59:50 | http://ninna85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback