Försöka gå ut skorna

Idag har jag försökt gått ut mina skor lite, ett par från Friis & Company som jag är kär i men som jag inte vågat haft på mig än eftersom jag helt enkelt inte gått in dem. Så haft dem på mig till och från hela dagen så kanske vågar jag ha dem på mig imorrn när det blir utgång på hemmaplan.



Lite halvtaskig bild :p Har två till par pumps i garderoben som måste gås in innan jag kan ha dem på mig, ett par från din sko som jag köpte nån gång för alldeles för längesedan (jätte snygga men inte de bekvämaste) och ett par ja köpte på Kreta, men det är nog mer en sommar sko och inget att vandra i nu :p Men får vandra in de skorna nästa vecka kanske .. Hört nånstans att de bästa man kan göra om man vill gå in sina skor är att dammsuga i dem .. Hmm ?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback