Ger upp för dagen

Jag orkar verkligen inte plugga mer idag - vet att jag kunnat göra så mycket mer men lektionen tog typ musten ur mig och känner mig inte motiverad nu för jag känner att jag förmodligen inte får in nått i huvdet i alla fall, och vad är det då för mening ? Grymt trött så jag ska slö kika lite tv och försöka sova oerhört tidigt så att jag kommer upp tidigt imorgon sen blir det till att plugga hela dagen . konstigt nog brukar det gå bäst för mig i sista sekund, men det är inte en särskilt bra taktik .. Menmen, jag har i alla fall varit på alla föreläsningar förutom typ en tror jag (som var när jag var i zakhyntos) och även på lektionerna där vi bara jobbat med uppgifter - tycker ju att man borde ha lärt sig nånting därifrån också .. Sen har jag läst båda böckerna och gått igenom en hel del uppgifter och mer blir det imorrn, samt att jag ska gå igenom massa exempel, förkortningar, formler och understrukna viktiga delar. Hmm undrar om jag kommer klara detta prov ? Nåt bör man som sagt kunna, så får göra det bästa jag kan .. Synd bara att jag inte fick böckerna tidigare, har ju bara haft dem i två veckor ! Okej, jag börjar bli nervös och försöker intala mig själv att jag kanske har en liten chans i alla fall att klara detta !

Imorrn blir det som sagt plugga (igen), det kommer nog inte bli mycket uppdatering för ska nog försöka ha datorn avstängd, så blir kanske ett på morgon och sen nåt på kvällen :p Men kan nog inte ha datorn på under dagen, för det gör att jag gärna vandrar iväg till den då och då för att kika upp lite saker. INTE BRA när man ska koncentrera sig. Får se hur det går för mig imorrn nu då. Men nu ska jag kika tv och typ snart sova då men kommer jag säkert inte kunna somna.

Men i alla fall, Godnatt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback