God morgon

Seg morgon denna dag vill jag säga . Låg verkligen i sängen in i det sista. Jag känner mig lite små hungrig men blir illamående när jag tänker på att äta på morgonen, så kommer väl bli jätte hungrig på föreläsningen så får ta och köpa nånting.

Känner inte alls för att gå på föresläsning idag men man får väl ta o släpa sig dit. Jobbigt dock att den ska hålla på så himla lääänge ! Men hon skulle ta upp saker inför tentan idag så kan ju vara bra att vara där. Resten av dagen kommer jag ägna åt att, sätta ihop resten av byrån, plugga, städa lite, plugga, plugga och åter plugga. Har jag ork framåt kvällen tänkte jag också ta mig till gymmet eller ta en powerwalk eller i alla fall nåt i träningsväg.

Hörs lite senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback