God morgon

Torsdag - ganska mycket som ska göras idag, har till och med gjort upp ett litet schema till mig själv som jag verkligen ska försöka hålla så jag kommer nån vart i läsningen. Jag ska alldeles strax käka frukost, sen läsa lite, göra mig i ordning sen försöka läsa lite till innan jag ska ner på stan. Måste har ny linsvätska och sen när jag är där tänkte jag väl passa på att kika runt lite men blir ju ingen långvarig runda! Hem och käka och läsa till och från hela dagen lång. Blir några pauser i form av mat, packa till imorrn och kanske också slöa lite framför tvn ikväll också. Så vi får se hur detta går och hur många sidor jag plöjt igenom vid dagens slut :p

Dags att sätta igång då ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback