Godmorgon

Skulle nog egentligen ha klivit upp för en timme sedan och redan varit i full gång med pluggandet ! Men sov ut lite längre så att jag orkar med dagen så får det bli lite extra plugg senare under dagen och fram in på kvällen ! Om ungefär tre och en halv timme ska jag vandra iväg till skolan på föreläsning. Eller ja det är en lektion där vi bara ska räkna på en massa uppgifter, jätte bra tycker jag känns verkligen som att man lär sig nåt och kommer nog inte kännas lika jobbigt idag heller för den är nerkortad med en timme - annars blir man så himla slut i huvudet !

Men innan dess ska jag hinna plocka i ordning lite här hemma, plugga lite, diska, duscha o göra mig i ordning, laga lunch och möjligtvis plugga lite mer .. Så om jag ska hinna med allt kanske det är bäst att jag faktiskt sätter i gång nu.

Kommentarer
Helena

Allt bara bra :) Emil vakna sju i morse så ja är lite trött. Men då hinner man med mycket, slänga in en maskin och städa lite :)

Usch ja, det är jobbigt ibland med skolan, jag fasar för att börja igen nästan höst. Så långt att åka och jobbigt med alla dessa tentor, men man får ju ut nåt av det sen :)

2008-09-23 @ 09:47:58 | http://ninna85.blogg.se/
bitte

snyggt

2008-09-23 @ 11:34:14 | http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback