Godmorgon

Ny dag och veckan börjar gå mot sitt slut .. Fredag idag och jag ska åka hem en sväng denna helg, blir en lite snabbare visit då jag åker tillbaka redan söndag morgon för attt jag ska hinna plugga också, tyvärrr. Det blir en lugn helg denna helg, känns som det kan behövas med tanke på hur stressad jag har känt mig så idag och imorrn ska jag inte plugga hade jag tänkt. Om det inte blir så att jag känner mig jätte motiverad imorrn kan jag ju kanske läsa nån sida :p Idag ska jag i alla fall snart dra i väg på föreläsning sen ska vi greja lite med uppgiften och runt två ska jag åka hem. Träffa morfar och mamma först sen ska jag hem till Kristoffer. Vi ska laga lite middag och kanske hyra en film eller så och bara ha en myskväll. Imorrn ska jag hem till pappa en sväng, tror han ville hitta på nåt så kanske åker iväg nånstans, vart får vi väl se :p Japp det blir min helg det, bara en lugn helg som jag inte haft på bra läänge nu känner jag och kan ju kanske behövas ibland !

Dags att torka håret innan jag ska dra iväg.
Pusspuss

Kommentarer
bitte

snygg blogg

2008-09-19 @ 11:42:10 | http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback