Göra sig i ordning ?

Ätit, duschat och noppat ögonbrynen. Hmm Kristoffer har ju ingen hårtork och jag glömde ta med mig min ! Smart, så nu måste jag vänta tills de självtorkar, kommer ju ta ett tag så håret kommer jag inte kunna fixa förens senare nån gång. Hmm sminka sig snart kanske, får väl bättra på det innan kvällen sen :p Kristoffer kommer hem om typ en halvtimme, sen skulle tiger komma lite senare också. Så man kanske i alla fall ska ta och klä på sig lite vettiga kläder och inte bara vandra runt i en av krilles tjocktröjor :p (men det är för j*vla skönt !)

Puss

Kommentarer
GM

Hoppas du får en trevlig kväll :D

2008-09-26 @ 20:59:56 | http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback