Halva dagen

Nu har jag läst lite och hunnit ner på stan - med mig hem hade jag linsvätska (som var anledningen till att jag drog ner), en ögonskugga från make up store och ett nagellack från Mavala. Inte några jätte stora köp men hade inte mycket tid på mig att leta heller, kände mig lite smått stressad. Kanske kan jag övertala Kristoffer om attt åka till kupolen på Söndag :) ?! På vägen hem vart jag jätte hungrig, hade glömt att plocka fram nånting ur frysen och en massa disk, t ex stekpannan. Så jag gjode en fuling och köpte med mig en kebabtallrik. Illa illa efter dessa veckor kände jag, men riktigt gott var det, börjar ju träna på måndag :p

Nu ska jag bara smälta maten en aning, sen blir det läsa, läsa och åter läsa .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback