Hårkris !

Usch så jag ser ut i håret egentligen !! :( Kolla mig nyss i spegeln och utväxten är ju typ en halv dec. Utväxten är det negativa med att ha blonderat hår ! Försökt att boka tid hos frissan hemma till helgen men hon var upptagen men har lovat att höra av sig om nån avbokar *håller tummarna hårt* Men jag har väl förmodligen inte den turen. Vill gå till henne också för jag vart nöjd sist, känner igen henne och hon har lite bättre priser också :p

Snälla snälla kan inte nån snäll själ från Smedjebacken komma på att den nog ska klippa sig en annan dag :p Annars måste ja typ ha en tid nästa vända jag kommer hem och vill inte se ut så här i typ två veckor till :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback