Hemma igen

Japp vart i skolan från tio imorse. Körde fast med uppgiften och sen när vi kom på lektionen och fick hjälp efter typ en timme var det egentligen väldigt simpelt ! Så störande - där har vi suttit och diskuterat i timmar hur vi ska gå vidare för att läraren inte riktigt har gått igenom det som man behövde kunna för att lösa uppgiften och sen när han gör det blir vi klara på typ en kvart. Stressad är man som sagt sedan tidigare, inte bättre av att man sitter en tre, fyra timmar i onödan då när man egentligen skulle behöva göra annat !!

Jag tog en liten paus nu när jag kom hem och ladda upp lite ny energi så jag ska vilken sekund som helst sätta mig och arbeta igenom en massa uppgifter och hoppas att jag kommer nån vart innan kvällen .. Bokade om min synkoll imorrn också så jag hinner plugga lite på morgonen innan föreläsningen sen har jag onsdagen också. Jag hoppas verkligen att det ska gå upp ett ljus för mig snart och att allt verkligen faller på plats så jag kan klara denna tenta. Snälla !!!?

Dags att vandra till böckerna ... :(

Kommentarer
♥ Nadine

Ibland är plugget tungt.. :/ Kämpa på!

2008-09-22 @ 17:18:36 | http://nadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback