Kass jag känner mig

Jag har verkligen inte koncentration till att plugga just nu, varför ?

Försöker verkligen, men hela tiden dyker de upp annat i mina tankar och för tillfället känner jag mig mer motiverad till att städa liksom och då är det rätt illa. Jag börjar känna mig lite smått stressad nu också, vilket förmodligen inte gör saken bättre precis, endast 10 dagar kvar till tenta !! Måste komma underfund med hur jag ska göra för att verkligen lära mig och komma igenom båda böckerna. Kanske måste jag sätta mig på skolan nån dag framöver och försöka plugga där. När man är hemma finns så mycket annat, man går och små plockar lite, äter lite, kikar bara lite på tv, kommer på nå man vill kika på, på datorn osv. Måste verkligen skärpa till mig nu !

Nån som känner igen sig kanske ? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback