Kväller

Nu har jag varit på "föreläsning" och även ännu en vända till ica med Camilla. Glömde köpa presentpapper och tejp så att jag kan slå in älsklings present tills på torsdag - ett fint kort fick följa med också. Kändes bra på lektionen idag i alla fall och kände att stressen/nervositeten släppte en aning i alla fall när hon berätta att hon inte tänker ta med standardavikelse, varians osv på detta prov ! Puh .. Förstår inte hur jag skulle hinna lära in det också nu när det andra börjar klarna ..

Jag ska slöa i typ kanske en kvart till eller nåt, vila upp huvudet en aning sen ska jag sätta igång igen :( Så bli väl kanske nån uppdatering senare ikväll om jag inte kommer på nå skoj under tiden :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback